• یکی از شاخه‌های فعالیت شرکت طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی است. شرکت نیکوداشت در این ارتباط چندین پروژه به انجام رسانده است. از جمله این تجهیزات می توان از لیزرهای Hair Removal توان بالا(100 آمپر)، دستگاه Plasma Jet و انواع Stimulator را نام برد.شرکت نیکوداشت آماده همکاری با شرکت‌های علاقمند در این زمینه است. کیفیت و قابلیت اطمینان بالا مهمترین ویژگی تجهیزات شرکت نیکوداشت است.

  • از جمله کارهای تخصصی شرکت ارائه خدمات طراحی و ساخت برای نیروگاه‌ها و مخصوصاً نیروگاه‌های آبی و سدها است. در این ارتباط تا کنون انواع پروژه‌ها توسط شرکت نیکوداشت اجرا شده است.طراحی انواع رله‎ های نیروگاهی مثل رله Lock Out ، رله فرکانسی، طراحی و ساخت سنکرونایزر، سیستم تحریک ژنراتور، دستگاه اندازه‌گیری ارتفاع مخازن با دقت بالا، اندازه‌گیری دبی آب از جمله فعالیت‌های شرکت در این ارتباط است.

  • مهندسی معکوس یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت شرکت نیکوداشت است. شرکت نیکوداشت تا کنون بالغ بر 800 نوع دستگاه و کارت الکترونیکی را به صورت مهندسی معکوس و با شیوه  کاملاً علمی ساخته و به صنایع مختلف کشور عرضه داشته است.در این ارتباط انواع تجهیزات کنترلی، اندازه‌گیری، پاور، پزشکی،HV ، سیستم‌های میکروکنترلری و مخابراتی توسط شرکت نیکوداشت ساخته شده است.

  • شرکت نیکوداشت تولید کننده سفارشی تجهیزات الکترونیک قدرت خاص است. تجهیزات تولیدی این شرکت تجهیزات متعارفی نیستند و در بازار موجود نیست و شرکت این تجهیزات را به سفارش مشتری و بر اساس ویژگی خواسته شده طراحی و تولید می‌کند.انواع باتری شارژر، منابع تغذیه، کنورترهای فرکانسی، مبدل‌های DC/DC و ترانسفورماتورهای خاص در این مقوله قرار دارند.

  • یکی از تخصص‌های شرکت نیکوداشت طراحی و ساخت و مهندسی معکوس انواع تجهیزات ولتاژ بالا است. منابع تغذیه ولتاژ بالا، منابع جریان ولتاژ بالا، تولید پالسهای ولتاژ بالا PEF برای مصارف مختلف، طراحی و ساخت ترانسفورماتورهای ولتاژ بالا (توان پایین) از جمله تجهیزات تولیدی شرکت نیکوداشت است که به صورت اختصاصی و برای مصارف خاص طراحی و تولید می‌شوند.

keyboard_arrow_up